Jumpsuits från Wearit

Förra året spekulerades det mycket om att "one piecen", eller jumpsuiten, som är ett samlingord för dessa dräkter, skulle bli "årets julklapp 2011". Och ja, det var nog inte bara jag som blev chockad när en matkasse tog förstapriset. Men men, jag gillade det oväntade valet ändå trots att jag hellre hade sett en jumpsuit i mitt paket.
 
I mitt och min sambos hus finns det just nu tre jumpsuits, och en fjärde är på gång. Förra veckan dök det upp ett paket från Wearit, med kanske världens finaste jumpsuit i. Wearit säljer dessa till mer än halva priset om man jämför med de stora märkena som var först ut med dessa dräkter. Kvalitén? Preciiiiis lika bra, och man kan nästan börja fundera om kvalitén till och med är bättre.
 
Jumpsuits har blivit så otroligt populärt de senaste åren och var och varannan människa går runt i en. Kanske inte officiellt utomhus men inomhus är det Guds gåva till folket. Funderar ni på att ge bort en i julklapp? Klart ni gör! Är ni trötta på att företag tar överpriser för dessa klädesplagg? Klart ni är! Har ni redan en men vill köpa ännu en till? Klart ni vill! SÅ, VAD VÄNTAR NI PÅ?
 
Wearit har just nu 11 olika modeller i lager och den billigaste hittar ni för 299 kronor. För att se samtliga jumpsuits hos Wearit, klicka då HÄR! Oavsett vilken färg ni vill ha så kommer ni att hitta den här, och förresten....Wearit säljer inte bara jumpsuits utan du hittar även allt från killjeans och accessoarer till klänningar och jackor. In och kika vettja!
 
 
Det var denna jumpsuit som landade hemma hos mig och eftersom dräkterna är väldigt stora och bekväma passar den både mig och min sambo som denna gång fick agera modell.
 

 

Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Så snygga :D

Svar: Ja visst är den! :)
Amandas jul

2012-12-05 @ 11:20:35
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Liza

Älskar one-piecen! Har två hemma själv, finns inget mysigare! Även om man känner sig som en stor bebis när man har den på ;)

Svar: Ja, visst är dom mysiga! Haha ja, men det är tur att fördelarna är fler än nackdelarna ;)
Amandas jul

2012-12-05 @ 11:26:13
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: EMMAS!

snygga:)

Svar: ja visst är dom :)
Amandas jul

2012-12-05 @ 13:37:54
URL: http://eemma.se/
Postat av: Susanna

Åh. Trodde det skulle vara tävling och blev skitglad! Hade gärna tävlat om en sådan.. :-)

Svar: Haha tyvärr, kanske fixar det nästa år! :) Jag kommer i alla fall att bjuda på en rabattkod senare! :)
Amandas jul

2012-12-06 @ 13:31:24
URL: http://livetienetta.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.