Jultallrik från Scan

Jag har fått prova valfria produkter ur Scans sortiment och därför slängde jag ihop en mindre jultallrik igår. Först tänkte jag att jag skulle köpa julskinka men hur kul är det egentligen att fuska med det såhär tidigt i december? Nä, skinkan får vänta till ett riktigt julbord. Istället köpte jag köttbullar, prinskorv och julkorv. Både köttbullar och prinskorv finns på mitt julbord varje år men julkorv har jag inte ätit sedan jag gick i skolan. Kommer ihåg att jag verkligen älskade när det var julkorv och därför blev jag så glad när jag såg att även Scan hade det i sitt sortiment.
 
Dom små jul-delikatessköttbullarna var otroligt goda och prinskorven som vi alltid köper från Scan smakade lika bra som alltid. Julkorven som man kokade tog mig tillbaka till skoltiden och det är ett väldigt bra betyg. Nu blir det julkorv i matlådorna de kommande dagarna! MUUUUMS :)
 
Resten av checkarna jag fick från Scan kommer gå till att köpa julskinka till julbordet och även ännu mer prinskorv eftersom det är jag och sambon som står för det i år :)
 

Postat av: aliengirl- art is my life

Köttbullar är så gott. Prinskorvar är jag däremot inte lika förtjust i. :)

Men jag längtar mycket till Jul och den goda julmaten man ska äta med släkt & familj!

Svar: Inte? Jag gillar prinskorv bättre :) Härligt att du längtar! Snart är det dags!
Amandas jul

2012-12-04 @ 11:55:00
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Postat av: Annika

Förra året då jag sa till mamma, att jag vill också ha korv på julbordet så sa hon 'aldrig i livet! Ingen korv på julafton'

2012-12-04 @ 19:37:53
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Vera

Usch, det ser riktigt snuskigt ut :S

Svar: Haha, tycker du? Det var det inte i alla fall :)
Amandas jul

2012-12-05 @ 08:31:45



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.