Julkort

Idag landade en hel bunt med julkort i brevlådan. Julkorten kom från julkortsswappen som Marie anordnat för andra året i rad. SUPERFINA julkort och ett extra tack till Kamilla som verkligen la ner tid på sitt julkort genom att göra dom själva. Önskar jag själv kunde göra så fina kort :)
 
Tack till Kamilla, Ellinor, Marie, Lisa, Jouluni, Kerstin, Johanna, Filip, Mathilda, Maria, Emelie, Kajsa, Mia, Sofie, Emelie, Elin och Johanna!
 

Postat av: Maries strålande jul

Härligt att de har kommit fram, jag tittade på mina flera gånger igårkväll, så fina allihop!

2012-12-12 @ 16:43:38
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: AnnasJul

Härligt med många julhälsningar!
Tänkte även meddela att vinnarna i tävlingen nu är korade.

2012-12-12 @ 22:22:24
URL: http://www.annasjul.blogspot.com



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.