Fyra dagar kvar

Hej!
Nu kan man räkna dagarna som är kvar på en hand. En, två, tre, fyra...Fyra dagar kvar till både målet och slutet. Jag brukar sluta skriva här redan någon dag efter julafton, vi får se hur det blir detta år, om jag kommer fortsätta december ut eller hur jag gör.
 
Igår firade jag årets första jul tilllsammans med pappa och brorsan. Fick finfina julklappar och åt världens godaste knäck som bara pappa kan göra. Blir två julfiranden till, ett på julafton och ett på juldagen. Inte mig emot ;)
 
Det är första gången våran lilla katt är med och firar jul i år men ännu har hon inte förstört granen faktiskt. Precis när vi hade satt upp den var hon dit och slog lite på glittret men efter en utskällning har hon inte vågat sig på granen igen, vilket är superskönt! Måste för övrigt säga åter igen att jag är sjukt nöjd med årets gran :)
 
Bjussar även på två snöbilder som jag tog från vardagsrumsfönstret alldeles nyss. Vi har utsikt mot sjön från vardagsrummet, vilket kanske inte syns jättebra nu när det är vinter. Sedan ser ni även att staketet fortfarande knappt syns på grund av all snö :)
 
Vad hittar ni på såhär fyra dagar före julafton?
 

Postat av: Marie

Vilka underbara bilder på all snö! Tyvärr är snön borta i Göteborg men prognosen just nu säger snö på Julafton :) Jag har två julfiranden med släkt innan julafton och ett på julafton. Därefter blir det att äta upp alla julrester på juldagen. Älskar julmaten så mig gör det inget!

Svar: Tack! Tråkigt att den försvunnit hos er, hoppas den som sagt kommer tillbaka till julafton! :) Håller med, det är svårt att få nog av julmat :)
Amandas jul

2012-12-21 @ 00:50:50
URL: http://elisabetmarie.blogg.se
Postat av: Celine Naminah

Vadå, använder du bara denna blogg kring jul eller vad? Vad har du i så fall all annan tid?

Svar: Ja, det är bara en julblogg som jag brukar ha igång mellan september-december :)
Amandas jul

2012-12-23 @ 16:15:35
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: Celine Naminah

Har du en annan blogg resten av året då eller?

Svar: Nej, det har jag inte.
Amandas jul

2012-12-23 @ 18:39:16
URL: http://phantazia.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.