Julbloggar.

Jag har sett att många valt att skicka in en ansökan om att få finnas med på JULBLOGGAR.SE, vilket jag också tänkte göra. Där kan man hitta de allra bästa julbloggarna och jag är övertygad om att statistiken höjs om man finns med där! 

HITTAJULKLAPPAR.SE länkade jag redan till förra året, men varför inte påminna er om att kika in den sidan igen? Här finns det fina julklappstips, och nu är det ju trots allt snart tid att börja köpa klapparna så man inte stressar ihjäl sig dagarna innan jul! :)

Julbloggar

Förresten....
Ni som börjat lyssna på julmusik eller tänker att det snart är dags, får självklart sno min julspellista på Spotify. (Tryck på bilden nedanför!) Jag kommer att fylla på listan allt eftersom! Bevaka också gärna min blogg på bloglovin så missar ni ingenting :)

 





bloglovin
VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.