The body shops julnyheter.

 

Jag är helt besatt av The body shops produkter, och även medlem i deras kundklubb. Igår fick jag deras medlemstidning och blev överlycklig när jag ääääntligen fick reda på julnyheterna. Vad sägs som en body butter med doft av syltad ingefära eller en duschtvål som luktar tranbär. Tyvärr är det mesta väldigt dyrt, men i slutet av tidningen fanns det några rabattcheckar som jag kommer att använda flitigt :)

Produkterna sägs finnas i butik från och med tredje november....



Sedan fanns det även en sida där det stod om The body shops fantastiska adventskalendrar. Jag har ALLTID velat ha en, men aldrig haft råd. Nu har jag dock sparat ihop en del och tänkte därför unna mig den allra dyraste och bästa kalendern som heter Ultimate. Den kostar 1200 kronor och innehåller produkter från The body shop till ett värde av 2400kronor!!!! Snacka om att jag längtar till första december :)


Postat av: Sanna

Sv: Ja jag kommer nog också satsa på ett köp nästa gång :)

2011-10-29 @ 17:59:23
URL: http://sannaschristmas.blogg.se/
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Håller med om att Body shop har mycket bra saker!

2011-10-29 @ 22:52:49
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Fru Lundstedt

Jag hoppas den får stå i fred, de brukar ju ha en mini bock bredvid som några elever gör och den brukar brinna i alla fall :P

2011-10-30 @ 01:15:49
URL: http://lundstedtsjul.blogg.se/
Postat av: Emma - 24 december

Sv. Ja men visst gör det den! Swisch också är första ljuset tänt! =)



Förresten, vilken underbar adventskalender. Har aldrig hört talas om dessa! Hoppas du uppdaterar oss sen i december om vad du tycker!! =)

2011-10-30 @ 11:30:32
URL: http://tjugofjardedecember.webblogg.se/
Postat av: chanette

oj shitva dyr.. men säkert toppen kalender

2011-11-08 @ 18:46:19
URL: http://tartpalatset.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.