Te och kola.

Min familj tycker att jag är en riktig julgalning, och till viss del kan jag nog hålla med, men samtidigt ser jag inte nackdelen med det hela? ;) Åkte på en liten shoppingrunda idag och insåg att en del affärer faktiskt är i full rulle med att plocka fram julsakerna. Hos Clas Ohlson fanns det bland annat adventsljusstakar och annan julbelysning, och på Åhléns höll dom på att packa upp alla julsaker när jag var dit!

Dagens inköp blev (förutom en vinterjacka!) ett jul-te från Indiska (som för övrigt luktade guuudomligt gott!) och två påsar kola från Åhléns. Pepparkakskola och knäckkola låter ju supersmaskigt, men ska faktiskt vänta ett tag innan jag öppnar påsarna :)


 


Postat av: Victorias Jul

Den enda nackdelen jag kan se med att vara julgalning, ska vara att det kan bli dyrt då man vill köpa så mycket.

2011-10-12 @ 19:33:54
URL: http://victoriajul.blogg.se/
Postat av: Helena - Hellys Jul

Julgalning? Nä, julfrisking! ;) Förstår precis vad du menar. Och precis som Victoria säger, det tenderar att dra iväg i pengar. Men om min hobby var ridning så är mitt julpynt billigare än en häst...

Har Indiska te? Det visste jag inte

2011-10-12 @ 21:32:06
URL: http://hellysjul.blogspot.com
Postat av: Helena - Hellys Jul

Sv. klart man ska ha julskor ;) Nä, vi får se vad det blir. Jag får återkomma med rapport. Jag är oxå lite förtjust i dem till höger...

2011-10-12 @ 23:07:07
URL: http://hellysjul.blogspot.com
Postat av: Johanna

åh vad mysigt1 fortsätt vara en julgalning, det tycker jag man ska :D

2011-10-13 @ 15:27:50
URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag har också sett att Clasohlsson har kommit upp med advents sjärnorna! Det känns så mysigt med alla jultecken som man ser överallt!

Va gott det teet såg ut, du får skriva om hur det smakade sen också :)

2011-10-13 @ 21:31:40
URL: http://ourchristmas.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.