Tävlingspriser och sånt.

Hej allihopa!
Hoppas ni mår bra. Det gör jag om man bortser från regnet och plusgraderna vi har. Det ska tydligen bli upp emot en 10 plusgrader i några dagar framöver, och det känns lite snopet att första snön inte faller i oktober som den för mig alltid har gjort. Men...man kan väl inte få allt? :)

Idag har jag köpt två nya jultidningar som jag bläddrat igenom lite snabbt. Sedan fick jag ett tjock kuvert i brevlådan som innehöll lite tävlingspriser till mina fina läsare. Jag ska dock vänta lite med att slänga upp tävlingen eftersom jag för det första redan har en tävling igång just nu, och för att det kommer ännu fler priser på posten till veckan! Spännande va!? :) Håll ut....

Jag önskar er en kanonhelg, så återkommer jag nog snart igen.
Glöm inte bort att tävla om biljetter till IKEA:s julbord, i inlägget nedan! :)


Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Svar: Jag vet, jag tyckte också att det var lite konstigt. Rea på julsaker redan nu liksom? Antar att det kanske var från förra säsongen eller nåt. Men REA säger jag aldrig nej till ;)

2011-10-28 @ 22:36:01
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh vilka små söta katter!

2011-10-28 @ 23:09:35
URL: http://sannaschristmas.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.