Årets julklapp.

Det är mycket snack om vad årets julklapp kommer att bli, och i år tycker jag faktiskt att det är svårare än vanligt att komma med en bra gissning. Aftonbladet publicerade idag en artikel om just detta, som ni hittar HÄR.

Jag printade denna lilla ruta som visar vad oddsen ligger på just nu....men kaffemaskin? Njaeee...





Postat av: Marie/Underbara Juletid

Njae, tror inte att något hamnar på min inköpslista vad gäller julklappar. Jag dricker iten kaffe men min man vann en kaffemaskin och den är populär hos honom och gäster.

2011-10-24 @ 21:19:35
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Hemlängtan

Så kul med en blogg enbart om jul!!! Här måste jag kika in fler gånger.



Tror nog inte heller att kaffemaskinen blir årets julklapp...



Ha en fin dag!

/Jenny

2011-10-25 @ 10:44:28
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Postat av: Lisas Vinterland

One piece kanske? Kommer inte köpa nått av ovanstående dock!

2011-10-25 @ 13:36:27
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.