Snö utan mig?

Det ska snöa här i helgen. Därför är det lite drygt att jag just nu sitter på tåget på väg till Stockholm där det är plusgrader och blåsigt. Själva Stockholms-vistelsen ska självklart bli kul, men det är inte roligt ifall jag missar det första snöfallet. Jag får tänka på att jag istället får gå runt i massvis med affärer och antagligen titta på en massa fina julprylar.

På grund av detta tar jag alltså en liten "bloggpaus" över helgen, och återkommer på måndag. Jag hoppas ni får en fin helg...det ska jag i alla fall ha :)


Postat av: JulGnistan

Tråkigt att du missar snön :/ Ha det så kul i Sthlm!

2011-11-19 @ 09:12:46
URL: http://julgnistan.blogg.se/
Postat av: Stockholmsjul

Ska du gå på någon julmarknad i Stockholm? :)

2011-11-19 @ 09:13:14
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Hoppas att du gör många julfynd i Stockholm och att snön ligger kvar när du kommer hem.

2011-11-20 @ 11:42:11
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: dalkullan

JA julmarknader brukar det finnas gott om, tycker dock att det är otroligt många just i dalarna faktiskt :)



Det är så mysigt med marknader, sedan finns det många som kombinerar med auktioner och annat vilket jag tycker är jätte skoj :)



Här kom det ingen snö alls, bara blött. Hoppas på snö till jul ivf ;)



Hoppas du hade det trevligt i storstaden

2011-11-20 @ 18:56:21
URL: http://dalarum.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.