Pepparkakshus och årets julvärd 2011.

Slänger väl upp ett inlägg med kvällens resultat i pepparkakshus-bygget då. Allting gick faktiskt kanonbra ända fram tills jag skulle ställa alla husen på en bricka - då råkade jag självklart riva sönder en vägg. Som tur är sansade jag mig ganska fort, annars hade nog alltihop legat i soptunnan vid det här laget. Jag ska försöka limma ihop det lite snyggt imorgon, annars får jag väl göra ett nytt hus då..

Imorgon klockan 10.30 presenteras förresten årets julvärd HÄR. Vem blir det tror ni? Jag kommer alltid att hoppas på att Mikael Persbrandt intar soffan, fast det är ingen realistisk gissning, men jag tror faktiskt att SVT bryter mönstret och sätter in en man i år igen. Det blir bäst så ;)

 


Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Fint pepparkakshus! Spännande att se vem som blir årets julvärd :D

2011-11-23 @ 22:34:35
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag kommer alltid hoppas att det blir Mark Levengood. Tycker att hans röst är så mysig :)



Fina pepparkakshus :)

2011-11-24 @ 06:17:37
URL: http://www.sagojul.blogspot.com
Postat av: Helena - Hellys Jul

Vilka fina hus du gjort. Kul att göra en hel gård och inte bara ETT hus. Superfint.

2011-11-24 @ 09:38:26
URL: http://hellysjul.blogspot.com
Postat av: Martin

10.27 startar sändningen för årets julvärd. Alltid intressant och se vem det blir. Gå gärna in på min hemsida och kolla årens julvärdar genom tiderna, där du även kan rösta på dom :)

Snart hoppas jag kunna lägga till årets där ;)

2011-11-24 @ 10:13:07
URL: http://www.julrimmet.se
Postat av: JulGnistan

Åh vad jag vill smaka :D KAnske att jag vågar mig på att göra pepparkakshus också.



Kul att du gissade på att det skulle bli en man, med tanke på att de flesta (även jag själv) trodde att man har lärt känna SVT vid det här laget. ;)

2011-11-24 @ 17:06:06
URL: http://julgnistan.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.