Julen har nått skolan.

Imorse när jag kom till skolan låg det kartonger med julpynt lite överallt, och uppe hos "oss" var granen uppsatt och kransen hängande. Dom hade även lyckats få upp en ljusslinga, så det lyste sådär fint när man gick i korridoren.

Det märks verkligen att julen är på väg. I vissa fönster lyser till och med adventsljusstakar och stjärnor redan och det är så mysigt att vara ute och promenera. Enligt mitt tycke är det kanske liiiite för tidigt att sätta upp ljusstakarna, men det stör mig inte ett dugg att andra gör det ;)

Ikväll väntar pepparkakshus-bygge, och jag köpte även hem några förpackningar pepparkaksdeg till helgen då det blir bakning. Snart är första advent här mina vänner :)





Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.