Ledighet!

HEEEEEEEEEEEEJ!
Dagen började med en julshow och fortsatte sedan med julbord. Julbordet var dock inte lika bra som förra året och man blir alltid lika stressad av köerna. Nu ser jag istället fram emot julbordet på lördag...:)

Efter julbordet fick jag jullov och nu behöver jag inte göra ett dugg fram till den nioende januari - SKÖNT!

Nu ska jag bara njuta av dom sista dagarna. Vi har sjukt mycket snö och idag har det varit mellan 8 och 10 minusgrader hela dagen. Jag älskar när man andas rök :)

Ikväll blir det glöggprovning av Blossas två nyheter!



Postat av: JulGnistan

Åh vår lilla snö som fanns kvar här i Örebro försvann faktiskt imorse. IMORSE! :( Plusgraderna bara steg, det känns så overkligt med minusgraderna vi hade igår.



Njut av er snö! :P

2011-12-23 @ 14:36:59
URL: http://julgnistan.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.