IKEA:s julbord.

Halloj!
Tack för alla fina kommentarer jag får dagligen. Det är många som undrar hur jag gått ner i vikt, och jag har använt mig utav GI-metoden som fungerat riktigt bra för mig. Man skippar helt enkelt allt socker och kolhydrater och vips så rasar kilona :) Men som sagt, i december FÅR man och SKA man vara onyttig..så det så!

Idag har jag varit i Sundsvall (jag vet att jag skrev Gävle, men vi ändrade oss) hela dagen. Det jag tycker är tråkigt är att det är mindre julsaker i affärerna nu än vad det var för en månad sedan. Sist jag var där var IKEA fullt utsmyckat med julgrejer och pynt, men idag var det som att julen var förbi....

Julbordet förresten...
Jag var tapper nog att ställa mig i den milslånga kön för att äta IKEA:s julbord. Jag stod i 30-40 minuter innan jag hade hunnit hämta tallrik, betalat och lassat på julmat...
..och tyvärr blev jag väldigt besviken. Det var en sådan otrolig stress och panik inne i restaurangen att det var omöjligt att känna någon slags julstämning. Maten var OK, men inte mer än så - till och med skolans julbord är godare och det får jag GRATIS...

Nog med gnäll för ikväll!
Imorgon är det fredag och helgen kommer bjuda på närmare 30 (!!!!) cm snö. Dom har gått ut med varningar så jag får se om det blir någon julmarknad eller inte på lördag. Annars ska jag bara ligga inne, kanske baka något gott, dricka en massa glögg och njuuuuta av att julen snart är här! :)


Postat av: Lina

Tappra människa, jag är en anti-IKEA människa då antalet människor och skrikande barn är avskräckande :p

2011-12-09 @ 05:20:04
URL: http://www.sagojul.blogspot.com



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.