Tänd ett ljus.

Hej på er!
Jag klickade mig in på alla mina länkar och såg att väldigt många har börjat skriva i sina julbloggar, vilket jag tycker är helt fantastiskt roligt! Jag vet att det bara är Augusti, men tiden går så ofantligt fort och snart är julen förbi känns det som...så fortsätt skriva, så ska nog jag ta tag i det hela snart jag också! :)

Allsång på Skansen avslutade idag med "Tänd ett ljus" och jag satt i soffan med ett stort leénde på läpparna. Det var humor på hög nivå samtidigt som hela Skansen utbringade julkänslor.

 


Postat av: Johanna

Haha, ja helt underbart att dem körde den! har en kompis som sa att nu efter allsång på skansen får man börja tänka på julen, och det är jag glad för :P

2011-08-17 @ 12:27:42
URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: Marie

Kul att de kunda skapa julstämning i augusti ;)

2011-08-17 @ 15:45:46
URL: http://julen.gladers.net



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.