Välkommen hit!

Det finns en hel uppsjö med julbloggar runt om på internet, men jag blev så pass sugen på att skaffa en, och det kan väl aldrig bli för många, eller hur? Nu när vi alldeles snart (imorgon rättare sagt) går in i november är det dags att börja tänka på julen och alla dess förberedelser.

I denna blogg kommer jag att skriva om allt möjligt som har med julen att göra.
Jag kommer komma med tips på julklappar, olika tävlingar på internet, recept, och annat smått och gott. Enligt mig kan det aldrig bli för mycket jul! Jag kommer nog även att då och då lotta ut några saker och jag tar gärna emot olika tips över mejl. Publicerar jag just ditt tips kommer jag självklart att skriva ditt namn, och eventuellt en länk till din blogg eller hemsida.

Mitt namn är Amanda, och jag hoppas ni kommer att följa mig! :)


[email protected]

Postat av: Anonym

- NICE DU!

2010-10-31 @ 16:12:26
URL: http://dajeroma.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.