The body shops julkalendrar.

Bodyshops julkalendrar finns nu att köpa och självklart är jag otroligt sugen.
Jag älskar the bodyshop, och skulle kunna köpa hela affären om jag hade haft pengar.
Eftersom kalendrarna är så pass dyra måste jag nog tyvärr hoppas över det i år.
Men nästa år köper jag förmodligen en..ska ni unna er en kalender? :)




www.thebodyshop.se

Postat av: Thulan

SV: Tack så mycket, vad glad jag blev nu=) Har helt missat din blogg tidigare men ska läsa igenom den nu tänkte jag. Jättemysig blogg av det lilla jag har sett hittills=) Klart att du får länka till mig, jag länkar till dig också så att jag inte missar något av dina inlägg=)

2010-11-09 @ 18:37:00
URL: http://minvitajul.blogspot.com
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Sv: Tycker tyvärr också att det är lite väl dyrt med deras kalendrar och pengarna kan man ju behöva till julklappar.



Klart det är ok att länka, slänger in en länk till dig hos mig:)

2010-11-09 @ 19:42:33
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: Katarina

Fattig student :( Annars är deras produkter klara favoriter, måste smörja mig massor och allt luktar så gott :)

2010-11-10 @ 20:31:44
URL: http://englandsaret.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.