Jul-intervju med Erika.

Den tredje jul-intervjun är med Erika :) http://jyringen.blogg.se/ 


1. Hur brukar du fira jul?
- Firar alltid jul med familjen och (STORT OCH) det måste vara snö utanför....mkt mkt viktigt, nästan lika viktigt som klapparna under granen :P Julfirandet är oxå alltid i Kalix.

2. Hur mycket pengar lägger du ut på julklappar varje år?
- Usch hur mycket pengar...det vill jag inte ens tänka på... för mycket??!! nej ok dom som får klapparna är värd det så kan det bli för mycket då? :)

3. Anser du att Kalle Anka och hans vänner fortfarande håller, eller skulle du vilja se någonting annat på julafton?
- F*ck det borde också stått på nr 1...kan inte fira jul utan Kalle så nej jag vill inte se något/någon annan i rutan kl 15 på julafton(btw så visar dom även Kalle här i Danmark på julafton men dom är inte lika begeistrade över han här och här går han under namnet Anders And...)

4. Vad önskar du dig allra mest i julklapp i år?
- En stor lottovinst :D Ja om jag fick det så lovar jag att jag skulle bli glad! Fast jag tror inte jag har varit tillräckligt snäll...

5. Vad är ett MÅSTE på julbordet?
- Julmust,skinka,min mammas köttbullar och hennes limpa. Hos oss har vi julbord i två dagar så vi riktigt kan njuta den goda maten och så klart det goda sällskapet =)



Postat av: en värmlands tjej

mysigt med jul men det ä bara november än så det ä inte riktigt exagt 24 dagar kvar te jul heh.. det ä lite längre änså hehe

2010-11-12 @ 01:55:14
URL: http://mybloggnotyours.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

kul att du la upp intervjuen =)

2010-11-13 @ 15:15:20
URL: http://jyringen.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.