Hillhouse.

Imorgon kommer jag att bjuda på en riktigt rolig tävling i samarbete med Hillhouse.

Hillhouse säljer allt från smycken till väskor, kläder och keramik.
Sidan riktar mest in sig på lite äldre människor, vilket jag faktiskt tycker är bra.
Det är ett väldigt varierat utbud och det är roligt att klicka runt och se vad som finns.
Handgjorda koppar, väggkrokar, ljus, vägghängare och tehuvor är bara några av sakerna.

Min favorit är dock ljusgranen som man fäster på sin flaggstång.
Kollar man på bilden så ser det så otroligt mafftigt ut och hade jag bara haft en flaggstång hemma hade jag inte tvekat överhuvudtaget. Ljusgranen passar alla flaggstänger och finns i två olika storlekar - 8 meter och 12 meter. Jag tycker absolut att detta är någonting att spendera sina pengar på.

Besök Hillhouse för jag tvivlar på att ni kommer att ångra er.
Utbudet är annorlunda och bra och jag tycker att priserna är suveräna.
Och som sagt..missa inte tävlingen imorgon!





Postat av: Emmy Andersson

tjena!

nu har din blogg länkats på min blogg :)

skulle bli glad om du länkade mig med!

kram:)

2010-11-21 @ 12:56:43
URL: http://emmyandersssson.blogg.se/
Postat av: Catta

Oh vad mysigt :D jag älskar jul och en julblogg känns som en kul ide ! :D

Några bra jultips du vill ge ut? :)

2010-11-22 @ 06:27:13
URL: http://cathauiina.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.