Första snön!

Inatt och idag har årets första riktiga snö här i Hälsingland kommit.
Hela marken är täckt och visst blir det mycket finare än tråkig asfalt och gräs?





När jag ändå är i farten måste jag komma med ett superbra boktips.
Nigella jul heter boken och finns att köpa på bokus.se för 209 kronor.
Priset är ganska högt men jag kan lova att det är det värt för det är en ruskigt bra bok.
Boken riktar framför allt in sig på matlagning och bakning och jag gillar att det är lite annorlunda recept och inte bara vanliga pepparkakor och lussebullar.
Det är allt från lite mer avancerade recept till enklare.
En riktig toppenbok är vad det är! :)


Postat av: sofie

snyggt!

www.nattstad.se/sofiecesarino



fin blogg! kram sofie :)

2010-11-10 @ 17:52:35
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino
Postat av: Josefin

Snöö! :D Haha

2010-11-11 @ 17:44:55
URL: http://halfhuman.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.