Julshopping i Gävle!

Idag tog jag tåget till Gävle för att leta reda på de sista julklapparna och jag kan ju säga att ja, visst hittade jag julklappar. Runt 2500 kronor gick det idag, och jag kan bara säga att jag älskar att köpa saker till andra. Jag köpte även en julklapp från The body shop till mig själv som jag slog in ikväll :)

Det jag älskar mest av allt när det gäller julshopping är allt som har med bakverk, godis och drycker att göra. Det är underbart att gå runt i såna butiker i evigheter och jag fick verkligen hålla fingrarna i styr för att inte köpa allting jag såg. Något jag dock handlade mycket av var te som jag verkligen blivit besatt av. Det var svårt att bara välja en eller två tesorter, så jag köpte fem till mig själv, varav fyra jul-teér. I julklappsväg blir det lite glögg, julgodis, te, och så vidare. Jag är nöjd med dagen, och nu är verkligen julklapparna färdigköpta! :)


Glögg-te och vinter-te :)


Pepparkaks-te och lusse-te :)


Postat av: Emelie <3

Godmorgon Sötnos!

Nu har du chansen att bli dagens blogg! Gå in och tävla!



Puss <3<3

2010-12-07 @ 06:13:58
URL: http://ammis.se
Postat av: Fia

Hejsan!

Jag har länge undrat var man köper det där lussebullsteet? ;)

2010-12-07 @ 22:29:36



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.