Jullov!

Idag fick vi äntligen jullov!
Det bjöds även på julbrunch bestående av risgrynsgröt, skinkmacka, glögg, pepparkakor och clementiner. Riktigt gott var det!

Efter skolan åkte jag till pappa och hämtade knäcken som han gjort till oss.
Det var både vanlig knäck med mandel och en pepparkaksknäck med pistagenötter!
Svårt att säga vilken som var godast...kul med pepparkaksknäck också! :)

Ikväll är det Tomtekväll, vilket betyder att affärerna har öppet till 21.
Imorgon är det dan före dopparedan! :)

Postat av: Tomtenissans Julblogg

Sv: Skönt för dig att ha varit klar länge med julklapparna...jag var på stan i dag och handla klart, jätteskönt.



Skönt med jullov:)

2010-12-22 @ 19:50:41
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.