2:a december.

Suget efter julmat börjar bli allt större och jag har tur eftersom det är julbord på skolan om två veckor. Visst, det kanske inte bjuds på jättemycket men jag tycker att köttbullarna, prinskorvarna, potatisen och Janssons är viktigast! :) Vi brukar även bli bjudna på glögg och pepparkakor när det är Lucia.

Idag är det över 20 minusgrader ute, så man känner sig inte speciellt motiverad till att gå till skolan. Men men, vad ska man göra då? Det är bara att klä på sig och cykla fort som attan, och självklart hoppas på att man inte ramlar ;)

Julkalenderns andra avsnitt var bra, men jag hoppas verkligen att det kommer lite julkänsla snart. Typ snö, julpynt, ljus, och så vidare. En julkalender som inte handlar om julen är ju faktiskt ingen julkalender, så kom igen nu Gyllene knorren!

Nu ska jag klä på mig och sedan cykla iväg, jag skriver nog något ikväll.
Vad ska ni göra idag? :)


Postat av: angelina

allt bra? ;D

2010-12-02 @ 10:40:02
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Hej, anmäl dig till dagens blogg vetja :D

2010-12-02 @ 11:56:00
URL: http://guevacci.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.